środa, 29 lutego 2012

Pamiętniki Wampirów

Autor:  L. J. Smith
Tytuł: Pamiętniki wampirów
Liczba ksiąg: 4

To jedna z najsłabszych książek jakie przeczytałam. Pierwsza księga była niby fajna, chodź mało oryginalny pomysł (bo o wampirach już coś było, nie?) ale momentami była nawet wciągająca.

 Elena, zwykła nastolatka zakochuje się w wampirze Stefano (bleee... nuda), a na dodatek na koleżankę wiedźmę. Potem dołącza do tego wszystkiego starszy brat Stefana - Damon. A potem jest już z górki Elena zamienia się w wampira zakochuje się w Damonie i nadchodzi jeszcze jeden wróg (jakiś wampir-nie pamiętam jaki). Wkrótce wszystko to staje się nudne Elena jest wszystkimi formami istot nadprzyrodzonych,

 pojawiają się następni wrogowie i wszystko jest tak przesłodzone, że staje się żenujące.
Ale to jeszcze nie koniec - skoro wszystkie wampiry w okolicy zostają unicestwione to czas na inne potwory - zombie i wilkołaki. I co jeszcze dziwniejsze - nikt nie ginie.
Na szczęście na końcu książki ginie jedna osoba (nie powiem która) i to dzięki niej podwyższam swoją ocenę o jeden.


A moja ocena to... 2/10

4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nie wiadomo czy płakać się czy śmiać jeśli chodzi o te książki. Seria woła o pomstę. W życiu nie czytałam czegoś tak nieukładającego się w logiczną całość. Cóż to za męka była.
    Płytka Elena, która zakochała się w wampirze. Brrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie ktoś rozumie :)
      A niektórym się ta książka podoba....

      Usuń
  2. Przeczytałam całą serię już jakiś czas temu - mogę więc spojrzeć na nią bez uczucia zachwytu, które towarzyszyło mi na początku. O ile pierwszy tom był jeszcze w miarę fajny - to w kolejnych wyraźnie widać tendencję spadkową. Za to cały wątek z lisołakami... Zbyt skomplikowany jak dla mnie.
    Zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam za sobą całą serię i w niektórych momentach była trochę kiczowata i miałam jej dość.
    Pozdrawiam
    Bardzo fajny blog, dodaje się do obserwatorów i liczę na to również z twojej strony ;D

    OdpowiedzUsuń