środa, 28 marca 2012

Lepiej nie pytaj

Tytuł : Lepiej nie pytaj
Autor: Hilary Freeman
Ocena: 7/10
Opinia w kilku słowach: Jedyna fajna książka w mojej szkolnej bibliotece. :)

Właściwie to jedyne sensowne romansidło jakie przeczytałam (a zwykle nie czytam romansideł).
Opowiada o dziewczynie, która chciała znać przeszłość jej chłopak, i karze jaka ją za to spotkała.
Książka ma dużo wątków i wiele zwrotów akcji trzymających czytelnika w napięciu i o dziwo jest CIENKA. Gdyby ktoś się uparł to może ją przeczytać w jeden wieczór.
Jeżeli chodzi o ocenę, to pewnie jest warta znacznie więcej niż 7 punktów, ale tak jak już mówiłam nie czytam romansów i się kompletnie na nich nie znam.

2 komentarze:

  1. Może przeczytam;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą ksiązkę i jest naprawdę dobra moim zdaniem. ;)
    z resztą ja lubie gdy w ksiązce jest wiele wątków, tym bardziej ze opowiada ona o ludziach w naszym wieku !! ;)
    POLECAM !! naprawdę fajnie i szybko się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń