poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dallas ' 63

Tytuł : Dallas ' 63
Autor : Stephen King
Moja Ocena : 9/10






To moja pierwsza książka Stephena King'a, którą przeczytałam. Nie wiem dlaczego wcześniej nie sięgnęłam po żadną z jego książek, ale Dallas ' 63 była chyba idealną lekturą do rozpoczęcia czytania książek tego autora.

Głównym bohaterem jest Jake Epping, nauczyciel angielskiego. Jego przyjaciel Al prowadzi bar w którym sprzedaje hamburgery. Pewnego razu przychodzi do naszego głównego bohatera Al, wyraźnie zaniedbany i chory, i opowiada mu o tym, że znalazł portal do przeszłości. Portal prowadzi do1958 roku, gdzie w tedy jest słoneczny dzień września i godzina za dwie dwunasta, a każde przejście przez niego powoduje pełny reset. Obydwoje chcą zmienić przyszłość ratując Kennedy'ego.

Jednym z wciągających momentów było opisanie "efektu motyla".

Książka niestety nie była straszna, a spodziewałam się od czasu do czasu jakiegoś dreszczyku...

Książka była wciągająca, ale myślę, że wszystkie jego książki tak mają. Z tego względu, że jest to moja pierwsza książka tego autora nie mam ją z czym porównać. Była naprawdę dobra i nie mam jej co zastrzec, oprócz tego, że z powodu ilości kartek była trochę nieporęczna. Jednak nie miała tego "coś" za co mogłabym dać maksymalną liczbę punktów. Z pewnością sięgnę po więcej książek tego autora.

Czy możecie mi polecić jakąś książkę Stephena Kinga?

2 komentarze:

  1. Sam jeszcze nie czytałem żadnej książki Kinga. Ale chyba sięgnę po inną jego powieść na początek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Kinga ciągle przede mną :)

    OdpowiedzUsuń