czwartek, 3 stycznia 2013

Postanowienia Noworoczne

Przyszedł nowy rok, więc czas na postanowienia noworoczne. Dla mnie nowy, 2013 rok oznacza coraz więcej harówki, dla mnie jest to rok egzaminów, oraz wyboru nowej szkoły. W tym roku jadę również do Hiszpanii w ramach projektu Comenius (napiszę notkę po tym wyjeździe). Ten nowy rok będzie dla mnie niezwykłym przeżyciem i na pewno będę go wspominać ( mam nadzieję, że dobrze).
W tym roku:

  • Będę się więcej uczyć (standardowo)
  • Postaram się przejść drugie etapy olimpiad z matematyki i fizyki.
  • Będę więcej czytać :) Przeczytam:
    • Zwiadowców ( całą serię )
    • Tunele ( również całą serię )
    • Wszystkie książki Sapkowskiego ( wyłączając Wiedźmina )
    • W sumie przeczytam ok. 100 książek :)


  • Wykonam własny łuk
  • Zapiszę się na kurs rysunku
  • Będę robić codziennie ćwiczenia rozciągające tak by nareszcie zrobić szpagat
  • Nauczę się angielskiego tak, by być w stanie przeczytać angielską książkę.
  • Postaram się by 2013 rok był lepszy niż poprzedni :)


Cóż trochę tego dużo... mam nadzieję, ze uda mi się zrealizować przynajmniej połowę z moich postanowień ( aczkolwiek dziwnych ) . Życzcie mi szczęścia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz