środa, 13 marca 2013

Recenzjum : High Five




HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.
Link





Zadanie jest następujące : "Wybierzcie jedną książkę - ostatnio przeczytaną, ulubiona, znienawidzoną lub jakąkolwiek i... zróbcie casting dla postaci w niej występujących. W rankingu podajcie TOP5 aktorów i aktorek, którym przydzielilibyście rolę."

Tak naprawdę miałam duży kłopot nad wyborem książki, ponieważ większość jest już zekranizowana. Ale jednak zdecydowałam się:

Jo Nesbo - Człowiek Nietoperz 


1.
Johnny Depp jako Harry Hole 

Nad tą rolą nie zastanawiałam się długo. Harry był postacią, na pozór spokojną, ale tak naprawdę bardzo charyzmatyczną. Aktor, który może zagrać tego bohatera powinien umieć dostosować się do każdej roli. Taką osobą jest bez wahania Johnny Depp - aktor, który nigdy nie dostał Oskara, ale najbardziej na niego zasługiwał.

2. 
Alicia Witt jako Birgitta Enquist

O aktorce nie wiem zbyt dużo. Tak właściwie nie widziałam żadnego filmu z jej udziałem. Do wcielenia jej w rolę Birgitty skłoniły mnie jej rude włosy i twarz, prawie dokładnie taka jaką wyobrażałam sobie czytając książkę.

3. 
Morgan Freeman jako Andrew Kensington

Andrew w książce był typem dobrego człowieka, a ponadto był aborygenem. Morgan Freeman to jedyna osoba, która pasuje mi do tej roli.

4. 
Emilia Clarke jako Inger Holter

W książce Inger była zaledwie trupem, ale ja od razu dopasowałam do niej idealną postać. Jest nią Emilia Clarke, aktorka, która grała główną rolę w "Grze o Tron". Jednak misi koniecznie mieć blond włosy.

5. 
Leonardo DiCaprio jako Otto

Do roli Otta potrzebowałam charyzmatycznej postaci o drobnej budowie. Leonardo DiCaprio nie jest idealna osobą do tej roli, ale niestety nie przychodziła mi inna do głowy.

2 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki, ale nie raz o niej słyszałam :) Wszyscy aktorzy poza Alicia Witt są mi znani... i to z takich nie byle jakich ról :) Ciekawe jakby wypadła ekranizacja tej książki przy takiej obsadzie?:) Hit murowany :D
    Dopisuję do listy :) I zapraszam do kolejnych tematów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też planuję zrobić podobny ranking. Właśnie zastanawiam się jaką ksiązkę wybrać.

    OdpowiedzUsuń