sobota, 15 grudnia 2012

Harry Potter i Insygnia Śmierci

Tytuł : Harry Potter i Insygnia Śmierci
Autor : J. K. Rowling
Liczba stron : 774
Tom : 7
Moja Ocena : 10/10




Jest to ostatnia część o Harry'm Potterze i jak dla mnie najlepsza. Pani Rowling napisała wspaniałą książkę i za to należy się dla niej uznanie. uważam, że Harry Potter jest (zaraz po Wiedźminie) najlepszą książką jaką miałam okazję czytać.

Jak wszyscy wiedzą Harry Potter jest nastoletnim czarodziejem, który po szóstym roku nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i po śmierci jej dyrektora porzuca szkołę i razem ze swoimi przyjaciółmi Ronem i Hermioną postanawia wyruszyć w poszukiwanie horkruksów. Horkruksy są przedmiotami w które Lord Voldemort schował część swojej duszy. Główni bohaterowie muszą je zniszczyć by pokonać Czarnego Pana. Ich wyprawa jest pełna przygód, niespodziewanych zwrotów akcji jak i również zapierających dech w piersiach zdarzeniach.

Harry Potter jest jedną z tych książek, przy której wylałam łzy. Nie czynię tego często, a jeśli już to mam ku temu powody. Innymi książkami przy których się popłakałam to : Pani Jeziora - A. Sapkowskiego i Igrzyska Śmierci - Suznne Collins.

Autorka pisząc tą książkę postawiła sobie naprawdę wysoko poprzeczkę i można powiedzieć,  że dokonała niemożliwego o czym świadczy wysoka sprzedaż książek. J.K. Rowling jest laureatką wielu nagród i myślę, że zasłużenie, ponieważ Harry Potter jest naprawdę wspaniałą książką.

Harry Potter jest najlepszą książką w swoim gatunku, jednocześnie przekazuje wiele wartości, i trafia do młodych ludzi, a czyni to niewiele książek. Dzięki tym cechom książka jest naprawdę godna polecenia i warto ją przeczytać tak samo ludziom starszym jak i młodszym. Dlatego właśnie stawiam jej najwyższą ocenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz