wtorek, 25 grudnia 2012

Zeznania Niekrytego Krytyka

Tytuł : Zeznania Niekrytego Krytyka
Autor : Maciej Frączyk
Moja ocena : 10/10
Liczba stron : 134





Z Niekrytym Krytykiem spotkałam się już wiele razy na Youtube i to właśnie skłoniło mnie do kupna książki Zeznania Niekrytego Krytyka. Samą książkę trudno mi było znaleźć, ponieważ popyt na tą książkę był ogromny!



-Jest Niekryty Krytyk?
-Niestety, sprzedał się…

Maciej Frączyk znany pod pseudonimem Niekryty Krytyk jest słynnym Youtube’rem prowadzącym własny program na tymże portalu. Jego filmy cieszą się dużą popularnością i trafiają do wielu ludzi w niesamowity sposób, a jego kanał jest kanałem najczęściej subskrybowanym w Polsce. Jest on założycielem sklepu internetowego Modern Retro, oraz współzałożyciel księgarni Bookiatryk.

Książka nie jest gruba i jej przeczytanie nie zajęło mi więcej niż trzy godziny. Ale mogę przyznać, że jej czytanie było niesamowite. Maciej Frączyk opowiada o wielu rzeczach między innymi: historie z dzieciństwa, o tym jak stał się popularny na Youtube, oraz o tym, że warto rozwijać swoje pasje. W książce znajduje się również wiele cytatów nie tylko sławnych ludzi, ale też z filmów, które często wywołują uśmiech na twarzy czytelnika.

Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
~Albert Einstein~
Wyobraźnia jest łatwiejsza od wiedzy
~Niekryty Krytyk~

Zeznania Niekrytego Krytyka uzupełniają również satyryczne rysunki, które dodają klimat książce.
Książka jest napisana w sposób trafiający do innych czytelników, nieważne starych czy młodych. Można z niej się wiele nauczyć i wiele pośmiać.

Stawiam tej książce najwyższą ocenę, gdyż uważam, że jest naprawdę genialna. Polecam ją każdemu.

Jeśli już ją przeczytaliście napiszcie w komentarzach co o niej sądzicie. J





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz